Hvad skal du lave i weekenden og med hvilket ur ?
#37
janj_j Skrev:Men Jeg må sige Kim T og KlausM - Jeres AP ser rigtig flotte ud.
Jeg går efter et med sort skive Icon_e_wink
Er i "rigtig" glade for dem.
Efter at have købt det, gik jeg i starten med lidt betænkligheder.
Var det i virkligheden et "for dyrt" ur til hverdagsbrug.
Jeg tjener ikke en million om måneden, og har heller ikke arvet en masse penge Icon_e_sad
Så et ur i den prisklasse er selvfølgelige et dyrt ur for mig.

Men har efterfølgende bestemt mig for, at det ikke er for dyrt til et hverdagsur.
Det er simpelthen for lækkert, til ikke at være et hverdagsur Icon_e_wink

Og det eneste sted hvor jeg har været nød til at nedpriotere økonomisk er på andre ure.
Hvilket betyder at der må gå lidt længere inden jeg kan købe det næste jeg drømmer om.

AP´en er jeg meget sikker på er det ur, som min søn en dag skal arve.............
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Hvad skal du lave i weekenden og med hvilket ur ? - af jacob jensen - 15-01-2011, 01:08 PM
Re: Hvad skal du lave i weekenden og med hvilket ur ? - af jacob jensen - 15-01-2011, 01:47 PM
Re: Hvad skal du lave i weekenden og med hvilket ur ? - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 15-01-2011, 02:14 PM
Re: Hvad skal du lave i weekenden og med hvilket ur ? - af jacob jensen - 15-01-2011, 03:32 PM
Re: Hvad skal du lave i weekenden og med hvilket ur ? - af jacob jensen - 15-01-2011, 04:32 PM
Re: Hvad skal du lave i weekenden og med hvilket ur ? - af jacob jensen - 15-01-2011, 04:41 PM
Re: Ikea calling - og total Søndags afslapning. - af Kim T - 16-01-2011, 10:20 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)