Hjælp til første Rolex (Submariner 16610 el. GMT-master II)
Hej med jer.

Jeg har længe læst i dette forum, men nu hvor dagen er kommet til at "blive en af fællesskabet" og jeg skal have mit første Rolex, har jeg valgt også at melde mig ind.

Jeg er fuldstændig fortabt i Submariner 16610. Jeg går og fantaserer om hvordan det vil se ud på mit håndled når jeg går på arbejde i jakkesæt, og forestiller mig hvordan det vil føles at have et så prægtigt stykke mekanik siddende på armen, kigge på det og tænke: Det dur satme bare!

Men der er jo også "det der" GMT-Master II. Ud fra billeder synes jeg at de to ure ser meget ens ud, og jeg skal i dag til Herning for at se hvilke forskelle der reelt er på urene. Jeg vil ikke spørge så meget ind til hvad forskellene er, da jeg har søgt i forum og på internettet.

Men hvis nogle selvfølgelig har noget at indskyde til de to ovenstående ure, så vil jeg meget gerne høre dette.

Det, som jeg er i tvivl om, er hvad disse ure forhandles til i dag?
Vejl. priser på begge ure er omkring 46.000, men hvad forhandles disse ure til? Forhandleren i telefonen sagde: "Men det kan vi lige se på, hvis du kommer forbi."

Men hvad søren betyder det? Kan man slå 3.000 af prisen, eller 8.000?

Jeg spørger da jeg har meget bitter erfaring med at gå rundt med for mange penge på lommen.
Svar

Beskeder i denne tråd
Hjælp til første Rolex (Submariner 16610 el. GMT-master II) - af ndrsrrup - 14-01-2011, 12:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)