13-01-2011, 01:45 PM
Jeg har ikke kun en forkærlighed til vintage, men også nyere ure. Så det behøver absolut ikke være vintage for at jeg fristes. MEN der er bare vintageure, der i min verden er så fyldt med historie og godt design, at de er svære at komme udenom. Standen skal da også helst være i orden, men jeg kan sagtens nyde et patineret vintage ur med de skrammer tiden har påført det. Så intet krav om NOS vintage her.
For mig trækker jagten og den gode handel også lidt. At finde et Submariner 5513 i godt brugt stand og "shine" det op, er lidt sjovt. Når det så er ok igen forsvinder interessen måske lidt og det bliver skudt af igen. Er uret sjældent og har jeg ikke haft modellen før, kan det godt blive hængende i samlingen. Svært at sige på forhånd.
/Mads
For mig trækker jagten og den gode handel også lidt. At finde et Submariner 5513 i godt brugt stand og "shine" det op, er lidt sjovt. Når det så er ok igen forsvinder interessen måske lidt og det bliver skudt af igen. Er uret sjældent og har jeg ikke haft modellen før, kan det godt blive hængende i samlingen. Svært at sige på forhånd.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)