26-12-2010, 12:06 PM
Jacob der kunne godt være noget AP RO 18 k RG i tankerne for 2011, men nok med rem frem for lænke, da det bliver lige lovlig pizzaria ejer agtigt
Hvad det ender ud i ved jeg ikke, men jeg har pt. et Daytona 116518 og et vintage GMT 1675/8, så der skal ikke mere guld i samlingen, før der er røget noget andet ud.
Jeg mangler stadig det perfekte ur der virkelig taler til mig. Det skal være som følgende:
- Klassisk kendt design fra et hæderkronet manufaktur
- Horologisk i high-end klassen som AP, PP, VC, RM der IKKE har hovedparten af deres kollektion i den tungere mellemklassen
- I 18 k rødguld med rem
- Sporty model der går til både casual såvel som pænere tøj
Jeg er jo total skudt i ROO modellerne, men kan bare ikke affinde mig med lagkage værket i chrono´en i et så dyrt ur
Ok i en ROO stål model, men ikke i et 175 k ur. Af godt bud kunne være det nye PP Nautilus Chrono i 18 k. Det er mega lækkert men koster min. 260 k, hvilket jeg lige skal vende mig til tanken om
Specielt når jeg kan få et AP RO Chrono 18 k RG til 125 k. Men det er ikke et in-house værk, omend et lækkert FP 1185 kolonnehjulsværk finisheret til perfektion af AP.
Ahh den er svær, men det haster jo heller ikke
/Mads
Jeg mangler stadig det perfekte ur der virkelig taler til mig. Det skal være som følgende:
- Klassisk kendt design fra et hæderkronet manufaktur
- Horologisk i high-end klassen som AP, PP, VC, RM der IKKE har hovedparten af deres kollektion i den tungere mellemklassen
- I 18 k rødguld med rem
- Sporty model der går til både casual såvel som pænere tøj
Jeg er jo total skudt i ROO modellerne, men kan bare ikke affinde mig med lagkage værket i chrono´en i et så dyrt ur
Ahh den er svær, men det haster jo heller ikke
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)