Hvordan kan være sikker på at det er et Ægte Rolex
Jeg har endnu første gang til gode, hvor jeg har set en Rolex kopi af en model jeg kender, der har snydt mig. Taler vi vintage og ikke-sportsmodeller er jeg lidt på ukendt område. Men kopierne er ikke som de originale og sjovt nok er det fortrinsvis forhandlere, der prøver at skabe utryghed omkring disse gode kopier og hype den bedre end de reelt er. Hvorfor? For at vi skal købe hos ADs.

Giver Klaus ret i at en en urmager der ikke kan spotte et fake værk ikke har tilstrækkelig fagligt kendskab til Rolex. De urmagere jeg kender og har tillid til tvivler jeg på har oplevet denne situation. Anyway... vi er enige om at kopierne bliver bedre og bedre, men der er stadig lang vej op til de originale. Jeg er langt mere bekymret for ure i 10-20 k klassen som Tag Heuer, Panerai, Breitling, ect. som benytter standard ETA værker. Her er det meget lettere at tage et Kina ETA og smide i og sælge skidtet som ægte. Forskellen er her måske kun 10 % i forhold til originalen og originale dele passer i Kina-værket Icon_e_confused

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvordan kan være sikker på at det er et Ægte Rolex - af jacob jensen - 20-12-2010, 10:54 PM
Re: Hvordan kan være sikker på at det er et Ægte Rolex - af jacob jensen - 20-12-2010, 11:17 PM
Re: Hvordan kan være sikker på at det er et Ægte Rolex - af jacob jensen - 20-12-2010, 11:29 PM
Re: Hvordan kan være sikker på at det er et Ægte Rolex - af jacob jensen - 21-12-2010, 12:15 AM
Re: Hvordan kan være sikker på at det er et Ægte Rolex - af Mads Gjødesen - 21-12-2010, 11:55 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)