18-12-2010, 06:09 PM
Nu har jeg læst de fleste indlæg igennem og personligt forstår jeg slet ikke hvorfor man gider at bruge tid og energi på den artikel, som er skrevet af en eller flere personer, som man ingen relation har til. Selv syntes jeg også at folk skal slappe lidt af, det er jo ikke en personlig hetz eller lign. Men der er jo nogle der må føle sig truffet, og meget personligt ramt siden nogle reagere som de gør. Fare de samme mon også op, hvis de læser en artikel, hvor deres bilmærke bliver kritiseret?
Hvis man føler sig truffet pga. en artikel, så kan jeg ikke have andet end ondt af de personer. I siger jo selv, at I syntes det er nogle af de fedeste ure og bedste ure. Hvorfor så overhovedet tage sig af, hvad andre syntes? For gør man det, så har man ikke købt Rolex ud fra ens personlige synspunkt, men ud fra andres synspunkt, og så er det jo ikke hvad I syntes er fedest eller bedst.
Hvis man føler sig truffet pga. en artikel, så kan jeg ikke have andet end ondt af de personer. I siger jo selv, at I syntes det er nogle af de fedeste ure og bedste ure. Hvorfor så overhovedet tage sig af, hvad andre syntes? For gør man det, så har man ikke købt Rolex ud fra ens personlige synspunkt, men ud fra andres synspunkt, og så er det jo ikke hvad I syntes er fedest eller bedst.
Revue Thommen Diver Professional Autiomatic

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)