15-12-2010, 10:56 PM
Tage Reinhardt Skrev:Jeg er - deprimerende desværre - medlem af klubben: Rolex ejer.næh næh tage, ENTEN stakkel ELLER pranger -så du har et valg (og så er der jo alle de der har andre årsager)
Jeg har selv læst på universitetet i nok år til at kunne kalde mig Ph.d. - endog i psykologi - og er pt. dybt juledeprimeret over at livsstilsguruerne nu har fundet videnskabeligt forskningsbelæg for at jeg med statistisk signifikant sandsynlighed er "Pranger". Og sandsynligvis med lavt selvværd og dårlig selvfølelse.
Så Kære Ur venner - et hurtigt spørgsmål: Hvilket ur skal jeg købe når pengene fra Daytonaen (mint) er i kassen for at undgå forskningskritik for at være "Pranger"?
PS! 30% af pengene går nok til en psykoterapeut for at styrke min selvfølelse, når jeg ikke længere kan stive denne af med Daytonaen.
Tak for hjælpen.
Jeg tror et Omega piepan kan være en mulighed, hvis du er åben overfor at blive kaldt morfar? eller i den anden gade, en Graham kronograf, hvis du vil ha folk til at tro du er kampsoldat på vej i krig og i den grad oppe på beatet.
Et superfladt kvartsur fra 1970 er også en mulighed gerne med romertal, men folk vil nok tro du er gået i stå i 70'erne og forvente at du så også ankommer i en VW 1200
Omega PO med orange krans kan du nok sende et lidt ungdommeligt signal med - Smart uden at være prangende, og du kan måske få enkelte at tro, du går i vandet om sommeren.
Hvorfor ikke gøre en dyd af det nødvendige? Behold dit GS Daytona og tag job lidt uden for Brande som brugtvognsforhandler, (og måske yde lidt "friske quick-lån ved siden af) Gerne på et lille landsted, hvor du kan opmagasinere brugte bildæk i forhaven, det vil naboerne også elske dig for.
Aj aj - det er svært at gå med noget, uden nogen KAN finde på noget spændende at udlede af det. Mon ikke du gør som jeg? Smiler lidt over aviserne, tager det der kan bruges, og lader det andet fare forbi, og slapper lidt af, overfor at det som KAN udledes.
ps Dit ur er ikke alene om at sende signaler, så du skal nok ind i flere overvejelser - start med møblerne
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)