Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen
Nu har jeg jo ikke primært skudt på forhandlerne, men på importør J.C. Filtenborg, som 1. Ikke har løst problemet. 2. Nægter at komme mig i møde, men holder stejlt på sit.

Første forhandler fortæller mig ikke om forsendelses omkostninger før jeg for uret retur og anden forhandler fortæller at det vil deres egen urmager lave, da jeg er ved at købe et ur til min datter, men da jeg indlevere det for jeg nærmest skæld ud for at have købt det i udlandet, så det vil de ikke røre ved og sende det ind til J.C. Filtenborg i stedet!!??!! Og skulle selv rykke efter uret efter 1 1/2 måned begge gange, duer ikke. Det er et ur til 1600.- kr. og ikke et dyrt og kompliceret værk.

Der er ingen tvivl om at der er massere af gode forhandlere derude, der gerne vil og giver en god service. Måske har denne sag bare været uheldig fra start.

Jeg sidder nu og kikker på et ur, som er 7 timer foran på 2 dage og overvejer hvad jeg skal gøre med det...
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen - af Ziggin - 10-12-2010, 10:18 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)