Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen
Lars Skrev:Tja..... det er jo et problem, men der foreligger faktisk en aftale med grossiterne om at man MÅ tage 150,- i forsendelse når et ur købt i udlandet skal sendes ind. Det være så hvad det være vil, det tager tid at sende, pakke, mand på posthus osv,osv....
Hvorfor sender du ikke bare uret direkte til Filtenborg, i garantibeviset står den adr, det skal sendes til, så undskyld hvor svært kan det være.... Icon_e_surprised
At Tue så ikke kan finde fejlen se DET er et problem og det koster så din porte, nu er det så jeg må sige ja havde du købt det ved DK forhandler så var det u/b i hvertfald der hvor jeg arbejder. Kan det være rigtigt at du som kunde vil spare penge og have den danske service, fint nok, men de butikker der så skal have servicen skal gøre det uden at få betaling for det..... ja for du går jo også på job uden at få penge for det ikk'
Undskyld mit lidt sure opstød, men det skulle altså ud, og jeg må sige tjaaaa håber Tue han finder fejlen, kan være en spiral der skal rettes, klæber (en gang imellem) eller uret skal have et service p.g.a. et eller andet der få balancen til ikke at svinge som den skal, eks. magnetisme osv. osv. osv.....

+1
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen - af RunesS_phpbb3_import15750 - 09-12-2010, 11:41 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)