Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen
Nu havde jeg købt uret som et impuls køb uden at vide om jeg faktisk sparede penge eller satte penge til, da det er købt på hovedstrøet i Malaga, og ikke en kalkuleret eBay søgen efter billigste pris.

Men at jeg skal betale for hans fejl, det kan jeg ikke se. Som sagt har jeg det ok, ved at sende det ind for min regning, hvis det var blevet lavet. Men det kom det hjem, værre end det blev sendt afsted, og så burde han mande sig op. At jeg så ikke kan engang kan tage bilen og aflevere det direkte i døren til dem, for at komme mig lidt i møde pga. forsendelses omkostninger som jeg skulle dække selv for 3 gang, når nu jeg slet ikke kan bruge uret mere, burde kunne lade sig gøre.

Jeg arbejder selv til daglig i en service/konsulent organisation, hvor vi kommer kunden i møde først for at afhjælpe hans problem, og så må man tagen snakke om regning bagefter, hvis der uenighed.

Jeg har set 0% service fra J.C. Filtenborg og de har trods alt haft uret i sammenlagt over 2 måneder. Det vinder man ikke kunder på, så man fremover har lyst til at købe ur hos en dansk forhandler og støtte dem. Den kvalitet jeg har set af service, har bestemt ikke været god nok.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen - af Ziggin - 09-12-2010, 09:12 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)