Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen
Er alt helt som beskrevet forstår jeg da at du er irriteret. Omvendt:

Er garantien ikke korrekt udfyldt, så er det jo helt OK og helt normalt at ingen vil lave service. Der er masser af ure uden garanti eller med greyhandler u-udfyldte garantikort.

Uret har garanti, men det KAN være en garanti der hænger på forretningen - Dit virker til at ha world-wide garanti, og der skal de tage mod det i Danmark, men du skal betale porto/fragt - så den del er også OK

Tilbage står, at de ikke finder fejl, men at uret vinder 5 min. per time

(ih hvor jeg kender den med at man ser det har vundet 5 min og tænker "den må jeg da bare ha stillet 5 min galt")

Det duer jo ikke, og når du fortæller dem det, bør de omgående bede om at få uret ind og få det bragt i orden, denne gang uden porto omkostninger for dig.
Jeg blev lidt tabt i hvordan du pludseligt havde med grossisten eller forhandleren at gøre. Det gode råd er ikke at skifte hest i vadestedet i en konflikt, heller ikke selv om du kommer et niveau nærmere de som reparerer, men uanset hvad, skal de naturligvis finde fejlen og få den rettet, når de først er gået ind i sagen, er der ingen vej tilbage. Der ser jeg deres eneste fejl (og slemme nok) fejl, hvis ikke de vil fixe fejlen.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Rystet over mangel på service hos J.C. Filtenborg - Citizen - af hannover_dk - 09-12-2010, 07:23 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)