Detaljer som ikke kan ses med det blotte øje
#2
Jeg kan ikke tilbyde makro da jeg ikke har mine ure hjemme i det daglige, ud over de jeg skifter mellem, men det der svirvel mønster i subdials er ikke så usædvanligt enda. Jeg har det på en del kronografer fra 1960-70 - også lidt billigere. Nu er spørgsmålet bare, om man kan se mønstret i det arkivbillede jeg her har af en af dem:
İmage
Jeg ved jeg også har ure uden kronograf med den der hvirvel i subdial skive. (flot er det)

Et par andre forslag - en Eterna med tissue dial - detaljer i væv i skiven:
İmage
En eternasonic (elektronisk stemmegaffel) man se kun mønsteret af "elektricitet" når uret holdes i helt bestemte vinkler
İmage

også denne Eterna fra den kendte Schweizerurkæde Beyer - skal holdes helt specielt for ikke bare at se blå ud - men ellers flettede B'er
İmage

Svært når man ikke har urene hjemme, for man husker detaljer, som de fotos der udgør arkivet ikke viser Icon_cry
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Detaljer som ikke kan ses med det blotte øje - af hannover_dk - 08-12-2010, 10:50 PM
Re: Detaljer som ikke kan ses med det blotte øje - af jacob jensen - 08-12-2010, 11:01 PM
Re: Detaljer som ikke kan ses med det blotte øje - af jacob jensen - 09-12-2010, 06:14 PM
Re: Detaljer som ikke kan ses med det blotte øje - af jacob jensen - 10-12-2010, 05:27 PM
Re: Detaljer som ikke kan ses med det blotte øje - af jacob jensen - 11-12-2010, 01:41 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)