03-12-2010, 12:43 AM
Alt er jo afhængig af, hvad ting skal koste og hvordan man prioriterer. Certina laver, såvidt jeg ved, ure i en rimelig kvalitet til prisen, og det er klart, at for at kunne gøre det, så er man nødt til at gå på nogle kompromisser hist og her. Bagkassen er da her, i mine øjne, et oplagt valg, frem for så mange andre steder ...
Det efterfølgende er naturlgivis en dybt subjektiv påstand, men den vil jeg så stå ved
Seiko er en af de få producenter, hvor du ved visse modeller får rigtig meget ur for dine penge. Ingen andre producenter kan f.eks. formå at lave en automatic diver i en kvalitet som en SKX007, som har både inhouse værk, 120 kliks lynette og super god lume kombineret med et klassisk og holdbart look. Bevares, Seiko laver også en masse, som jeg ikke vil have inden for husets fire vægge
men hvis du ved, hvad du skal gå efter, så er Seiko vanskelige at komme uden om i kategorien "good value for money" 
Og i kategorien "best value for money", er der ingen tvivl om vinder modellen
Det efterfølgende er naturlgivis en dybt subjektiv påstand, men den vil jeg så stå ved
Og i kategorien "best value for money", er der ingen tvivl om vinder modellen
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)