28-11-2010, 10:44 AM
Kim T Skrev:Med fare for at stikke hånden ned i hvepsereden, så har jeg lige en kort kommentar.
Korskbek har jo hele tiden sagt at HAN var ligeglad med at det lavede mærker i nogen af hans ure.
Hvilket jeg hele tiden har forstået som hans pointe.
Som udefra læsende, har jeg ikke kunnet se, at han påstod at det IKKE gav mærker.
Brugen af udtrykket "Overkill" var vel hele tiden et udtryk for hans holdning til tape.
At det så tolkes anderledes af nogle, er selvfølgelig uheldigt. (for alle parter, da det bare skaber en kedelig stemning herinde)
Men man skal også passe på med ikke at lægge for meget i det.
TDN Skrev:Ud over tapen, blev jeg sgu lidt harm over kommentaren:
"men havde det været et vintage omega eller lignende, så havde jeg været ligeglad......"
Thomas
Det er vel ikke andeledes når han joker lidt med vintage Omega, end når nogle vintagefolk joker med størrelsen på "nymodens" ure
JEG synes sgu snart at folk er blevet for fintfølende herinde
God jul..............
EDIT: Og alt det pjat med, nu stopper jeg, nej, nu stopper jeg.......
Glem det, og nyd at der er plads til alle, også dem med andre meninger end en selv.
Helt enig med dig Kim, der er personer på dette forum som er alt alt for følsomme og det er sjovt nok også disse personer som altid havner i de største diskussioner og som ender med at føle sig provokeret og dybt uretfærdig behandlet. Som jeg læser natotråden er der ingen der stiller spørgsmål ved at en natorem kan give ridser på bagsiden, der bliver alene givet udtryk for personlige holdninger til brugen af tape, som så efterfølgende bliver misforstået/fejltolket.
Derudover kan det undre mig, hvorfor det gang på gang skal gøres til så stort et problem, hver gang nogen er uenige? Jeg begriber det simpelthen ikke, ligesom jeg heller ikke fatter hvorfor tråde skal låses i tide og utide...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)