Hvis det endelig skulle være quartz..
Jeg har for længst erkendt at Korsbek og jeg hverken deler samme form for humor eller smag for ure/remme, eller noget andet for den sags skyld. Fred være med det... Der skal mere til at ødelægge min weekend eller hidse mig op Icon_e_wink Jeg ved dog, at der efterhånden er mange herinde, der har trukket sig lidt tilbage, og ikke mere er så aktive på forummet netop pga. disse til tider lidt for personlige debatter. Dette er ikke kun ment på Korsbek, men bare den generelle tone. Det er fint med humor, men det er en hårfin balance, når den foregår på skrift mellem personer man ikke har mødt personligt, og har dannet sig et indtryk af.

Jeg nærer stor respekt for folk der argumenterer sagligt for en sag, også selv om vi er uenige i deres holdninger, men respekten ryger når samtalen bliver spydig og personlig. Det gør den desværre lidt for tit herinde efterhånden. Der er efterhånden for mange gadedrenge, der vil slås og for få gentlemen, der vil debattere Icon_e_sad

En nano kommer aldrig på armen hos mig iøvrigt, men nu har min succesrate med Apple produkter heller ikke just været heldig Icon_e_sad Sagt på en anden måde. Deres produkter egner sig ikke til fysisk udfoldelse, så ingen behov for tape på logoet for produktet er "død og begravet" længe inden logoet er slidt af for mit vedkommende Icon_e_confused

/Mads

Beskeder i denne tråd
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af Mr. Korsbek! - 26-11-2010, 08:22 PM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af Mr. Korsbek! - 26-11-2010, 08:43 PM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af Mr. Korsbek! - 26-11-2010, 10:24 PM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af Mads Gjødesen - 27-11-2010, 01:22 AM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 27-11-2010, 01:28 AM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af jacob jensen - 27-11-2010, 11:26 AM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af jacob jensen - 27-11-2010, 11:45 AM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 28-11-2010, 01:06 PM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af jacob jensen - 26-12-2010, 12:29 AM
Re: Hvis det endelig skulle være quartz.. - af jacob jensen - 26-12-2010, 01:33 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)