26-11-2010, 10:47 PM
Olsen Skrev:Hej alle.Jeg har skam skrevet PB til Torben fra starten - faktisk venligt for at skabe forståelse - men bare fået surt svar.
Nu begynder det sgu at blive lidt ubehageligt. Jeg vil ikke kommentere Nato-tråden, da jeg kun læste den overfladisk, men kære Hannover, denne kommentar var vidst bedre sendt i en PM til Torben eller eventuelt i en helt ny (natopig)tråd. Det er ingen grund til at føre Christian's tråd i en fuldstændig anden (og set med denne tråds emne) ligegyldig retning.
Hilsen Peter
At jeg skrive om den "gamle sag"i denne tråd, er jo ikke min provokation, men torbens, som i den skriver:
Citat:Og nej efter at Mads kaldte mig en pige, så slipper jeg ikke den tape, som også er blevet suppleret med skumDet er Torben som tager den gamle tråd ind her i den nye, ikke jeg, og jeg synes jeg må ha lov til at svare så?? Eller var det Torben du skulle ha skrevet til, og anmodet om respekt for en låst tråd??
Du synes ikke om det du skriver og OK, du mangler nu nok at læse tråden - som du selv beskriver det , for at forstå hvorfor vi ender hvor vi gør.b Derefter kan du jo sagtens holde fast i din mening, men læs lige først. Natotråden kunne ikke lige køres videre, da den var låst - og nu var det så i denne tråd, at holdningen fra Torben så kom op. Jeg kan ikke se noget forkert i at svare konkret på Torbens indlæg i denne tråd, når den anden var låst- Du synes så det er OK at Torben tager låste tråde op, først i en en helt andet tråd, og nu igen i denne, men JEG må absolut ikke svare??
Er jeg skævt ude, så er jeg med på at hoppe af hele forummet - men det er ikke en trussel, for jeg holder af det
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)