26-11-2010, 12:47 AM
Tak for de pæne ord, Jacob
Når jeg kigger tråden igennem, så er jeg vild med urets udstråling: No nonsens diver, som kan holde til meget mere end det, som det er bestemt til
Uret er, synes jeg, lidt underspillet, med sine 600m på skiven og de "ordinære" markeringer samt stål visere og stål dag-/datobaggrund. At uret så har en rigtig central placering i Seikos diver historie, det gør jo blot det hele bedre
Jeg vil kalde denne shroudede Seiko diver for den mest attråværdige af de shroudede quartz divere på markedet. Skal den overgås i attråværdighed, så skal vi tilbage til 6159 diveren på 51mm i diameter. Men den er jo påmonteret "fremmed" (læs:ikke-inhouse) lume-materiale, som er patineret ret skidt, i modsætning til f.eks. 7549´erens
Hvad angår keeper eller ikke keeper, så tror jeg godt at jeg kan love, at uret ikke rejser længere væk end til Horsens - hvis det da skal nogen steder
Når jeg kigger tråden igennem, så er jeg vild med urets udstråling: No nonsens diver, som kan holde til meget mere end det, som det er bestemt til
Hvad angår keeper eller ikke keeper, så tror jeg godt at jeg kan love, at uret ikke rejser længere væk end til Horsens - hvis det da skal nogen steder
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)