Officiel liste: hvis urmærket var en bil...
Mads Gjødesen Skrev:Jacob nu er jeg ikke specielt bilkyndig, så hvad er det der gør at Aston Martin ikke er eksklusivt i dine øjne?

Jeg nævner i flæng:
- Lille produktion og dermed ikke så udbredt (ikke eksklusivt i sig selv, men det medvirker...)
- Kun høj potente (og dyre) modeller. Har ikke "tavelige" modeller i 0,5-1,5 mio kr. klassen, hvor Mercedes, BMW, Audi, Jaguar ect. har store dele af deres salg.
- Fin kontinuerlig historie både på og udenfor racerbanen

At de så er lige så upålidelige som alle mulige andre superbiler er en anden snak Icon_e_wink Men det matcher jo kun JLC ganske godt. De er ikke just kendte for robusthed Icon_e_sad Af de ca. 15 JLC jeg gennem tiden har ejet, har der ca. været tekniske problemer med 50 % Icon_e_sad 4 af dem havde været en tur omkring JLC inden for deres første 2 leveår. Det er sgu skidt. Anyway jeg er glad for JLC, og kan leve med deres småskavanker præcist som jeg kan leve med Jaguarens småskavanker, som de sidste 2 år har begrænset sig til en ny benzinpumpe (jeg selv var skyld i gik i udu), samt en kobling der havde sat sig hen over vinterpausen.

/Mads
Citat:
Hi Mads Jaguar have just taken Lexus title as the most reliable luxury car in the USA.And when you think that Lexus have had the no.1 spot for over ten years Jaguar have done well.The english car industry after world war 2 were left with an old fashioned production industry and could not compete with germany or Japan who because of marshal aid could build a modern car industry.But as Skoda proved give a country that has a tradition for building cars the right materials and they are still the best.Did you know that the most efficient Toyoto factory in the world is in Soliul in England.Makes you think does it not. Icon_e_wink Willy
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af Tukjær - 18-11-2010, 09:21 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af willy - 19-11-2010, 04:15 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af jacob jensen - 19-11-2010, 05:58 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af willy - 19-11-2010, 06:34 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af jacob jensen - 21-11-2010, 09:02 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af jacob jensen - 22-11-2010, 08:52 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af jacob jensen - 23-11-2010, 05:46 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af jacob jensen - 24-11-2010, 07:32 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af willy - 24-11-2010, 09:42 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af willy - 24-11-2010, 09:45 PM
Re: Officiel liste: hvis urmærket var en bil... - af jacob jensen - 24-11-2010, 09:55 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)