20-11-2010, 10:44 PM
Mr. Korsbek! Skrev:Jeg synes bare det er pjat. Den er ikke længere. Jeg bruger Zulu på mine ure og tænker ikke på det. Det må i da gerne. Mine Panerais har også ridser efter remskifte og kunne der heller aldrig finde på at putte tape på.Enig - og vist har du lov til din mening - men du bør nok formulere, at JA det kan give mærker, og JA du vil godt leve med dem. Med OVERKILL får du (og jacob J som garanteret ikke aner noget som helst om de mærker - og nok ikke ville ha et spor på bagsiden af et JLC) det til at lyde som, jeres erfaring siger der kommer ikke mærker og det derfor er pjat.
Forstår ikke man bliver så provokeret af det. Man skal have lov til at fremkomme med egne meninger uden at det skal tages så et angreb.
Der har vi været og skal ikke derhen igen.
Eller kan du jo risikere nogen mener, at det er gas det med mærkerne og det er det ikke. Resultat, nogen der måske bliver kede af en forkert overkill beslutning.
Jeg synes det er super OK at ville leve med mærker og ridser og tage det koldt med mærker efter ridser i panarei efter emskifte - faktisk synes jeg det er sundt at tage det roligt
Provokeret? næhh bare forundret over nogen vil påtage sig at kalde noget der kan forhindre sådanne mærker for et overkill?
Pyldret med uret - ikke at ville ha mærker, men overkill??
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)