aquastar - geneve - fra Peters GTG Lidt tungt indlæg
peter Skrev:Hej Hannover

Fik du det ur på Ebay. Icon_question

MVH Peter
Godt husket og JA - 39 Euro - så nu kan jeg i alle fald tage kronen (med aquastar tekst) - og afhængigt af glasset nappe det (har indvendig lup - men kan jeg polere det, vi får se)

Viserne er fine og skal ved lejlighed byttes når jeg er hos en urmager - jeg vil ikke ødelægge, så viserbytte overlader jeg til en med rette værktøj.

Hvad resten angår, så må vi se - værket er det samme (AS 1701) så det kan jo ligge til evt. kanabalisering, men din ligger nu, uden jeg har set på sekunder, inden for samme minut - helt nøjagtigt i 10 dage, så der er nu ikke meget at bytte rundt på Icon_e_biggrin Gangreserven har jeg ikke testet på din, men der er i alle fald ikke problemer hvis den bare er på armen 7 timer om dagen, så det er top.

Krans havde den fra ebay som du sikkert husker ikke, men der har jeg jo din Icon_e_biggrin

Skiven har pænere markeringer MEN, og det går jo ikke - 100 meter tæt siger den og ikke 200 meter. Modellen findes med begge, men jeg skal jo ikke down-grade Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: aquastar - geneve - fra Peters GTG Lidt tungt indlæg - af hannover_dk - 10-11-2010, 11:49 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)