Hørt før: "Er armbåndsuret ved at uddø ?"
Det som især undrede mig ved artiklen var at den såkaldte fremtidsforsker mente at fremtidens statussymboler bliver det seneste nye gadget. Det har jeg nu svært ved at tro på. Selv i de lande, hvor vores gadgets typisk bliver produceret, altså Kina og andre lande i fjernøsten, hører man tit om at den voksende middelklasse i højere og højere grad er interesseret i luksus-produkter. Og bemærk, at de særligt efterspurgte luksus-produkter ikke kun har europæiske rødder, men stadig produceres i Europa. L.V., Hermes eller f.eks. Rolex er mange kineseres største ønske.

Så mon ikke de ure, som vi her på forum især interesserer os for, og som f.eks. Klarlund ifølge artiklen kunne sælge endnu flere af, hvis produktionen kunne følge med, også i fremtiden har et godt marked?

Men du kan godt have ret, Peter, at tiden(!) for billige ure er på vej til at rinde ud.

Personligt er jeg så gadget-immun, at jeg jævnligt bliver mobbet med min altmodische mobiltelefon. Den er også snart to år gammel og har ikke engang berøringsfølsom skærm Icon_mrgreen

/Bjørn.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hørt før: "Er armbåndsuret ved at uddø ?" - af bjorn_e58 - 30-10-2010, 02:52 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)