27-10-2010, 08:25 PM
Hej. Jeg er ny her og ny i "urverdenen". Søger professionel rådgivning. Jeg har arvet et Rolex ur efter min farfar i Norge. Det er købt d. 24 Sep. hos Urmager Bjerke i Oslo i 1980. Det ser rigtig flot ud, er i original grøn læderæske. Der er 2 kvitteringer på rensing og nogen dele der er skiftet plus et certifikat. Modellen hedder Perpetual Date.
Han skulle efter sigende have givet omkring 35.000,- for det dengang. Hvor meget kan sådan et ur være værd i dag? Opkøber forhandlere sådanne ure eller er det mest privat man får sådan noget solgt? Jeg er interesseret i at sælge det da jeg ikke går op i det, det kunne sikkert være meget sjovt at beholde, men det er lidt for eksklusivt til mig tror jeg
På forhånd tak!
Han skulle efter sigende have givet omkring 35.000,- for det dengang. Hvor meget kan sådan et ur være værd i dag? Opkøber forhandlere sådanne ure eller er det mest privat man får sådan noget solgt? Jeg er interesseret i at sælge det da jeg ikke går op i det, det kunne sikkert være meget sjovt at beholde, men det er lidt for eksklusivt til mig tror jeg
På forhånd tak!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)