22-10-2010, 02:52 PM
Perfektionistisk ... det ved jeg nu ikke. Jeg véd dog, at det er det indre der tæller, og når vi er igang med dét, så kan vi jo lige så godt nappe det ydre også ...

Det var en stor fornøjelse at have uret med oppe ved Peter idag. Han havde fundet kataloger fra start- og midt-firserne frem, og i de kataloger kunne vi så finde både 7549-7009 og S23157J. Det er nu sjovt at stå og rode med så sjældne modeller, som de jo efterhånden er, på vore breddegrader, og så gennem katalogerne at kunne sætte dem ind i en samtids-ur-kontekst
Måske, er det også en kende nørdet
Nu glæder jeg mig så rigtig meget til, at Peter ringer og giver beskeden: "Den er færdig, nu kan du godt hente den"
Hvis han da vil af med den igen ....
Det var en stor fornøjelse at have uret med oppe ved Peter idag. Han havde fundet kataloger fra start- og midt-firserne frem, og i de kataloger kunne vi så finde både 7549-7009 og S23157J. Det er nu sjovt at stå og rode med så sjældne modeller, som de jo efterhånden er, på vore breddegrader, og så gennem katalogerne at kunne sætte dem ind i en samtids-ur-kontekst
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)