11-10-2010, 10:51 PM
jacob jensen Skrev:Det jeg mener er forskellen på dem som siger måske skulle du gøre det og deres større focus på det som kan gå galt
end os som siger gå efter drømmen hvis den er inde for rækkevidde.
Mere alvorligt skulle det nej altså heller ikke tages
Det er vi så enige om - jeg synes bare Tage og så du virkede som om der var en masse NEJ sigere og Ferrari fantaster, og faktum er, at vi bare loyalt kommenterede på Makitas egne bekymringer. Faktisk havde jeg jo ikke tænkt på de bekymringer han nævner med de meget små mål på materialer bare i turb. (var det 70 dele i den alene) og det at lejer ligger direkte i kassen, som bruges som værksplatin o.s.v - så det var nok så meget hans egne bekymringer.
Jeg forstår dem, men forstår bestemt også, hvis Makita vælger at sidde dem overhørigt, de er jo til dels "worst case scenario" - og køber sådan et ur, selvom jeg har forstået det som, at det var trukket væk, inden Makita nåede at få svar på sine ?.
Omvendt fandt han jo lidt tilsvarende - til bestemmelse af prisen, så muligheden må findes.
Var det - det ultimative tynde ur Makita - eller kunne du få lige så meget ud af noget af de helt fine vintage - ultra tynde som fandtes, og som jeg har set dig kommentere en del gange (du har måske allerede noget??). Nok let samme pris, og ingen tourbillon, men jo også helt specielt udviklede i deres tid.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)