Junkers Poljot cal. 3133 manuel optræk . Med Pics
DSfirst Skrev:Hej

Er der nogen som kan fortælle mig hvornår uret er perfekt trukket op (mærker modstand)?. kan man overtrække uret og dermed ødelægge det ?

Springer fjederen ved overtræk eller hvad sker der ?
Ja i princip - møver du på - lad os overdrive - tager en tang - når du ikke kan komme længere med optrækket - så river du fjederen over.

JA du mærker klar modstand, til den helt slutter. Det er lidt en vane. Du kan mærke den bliver lidt strammere til sidst - og så vil den ikke længere.
Nogen stopper lidt før den siger stop (med +40 timers reserve behøver man jo ikke køre helt igennem mener de) - Jeg kører hele vejen Icon_e_biggrin og det kan du med et nyere ur roligt gøre. De er BOMstærke de fjedre generelt - så bare træk op, mærk modstand, riv lidt mindre hårdt i den (kronen Icon_redface ) og mærk at den stopper -Ingen som helst risiko, afprøvet af mennesker overalt på jorden i masser af år (testet af læger - brugt på hospitaler nær dig - som det hedder i reklamerne), og nye fjedre er som nævnt, næsten ikke til at brække, selv med en rørtang Icon_e_smile

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Junkers Poljot cal. 3133 . Med Pics - af hannover_dk - 09-10-2010, 11:21 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)