29-09-2010, 06:11 PM
TDN Skrev:Er der nogen "vi"?Jeg er sikker på at der ikke er nogen der har noget imod Claus
Uanset hvor meget jeg læser trådende fra den periode er det ikke lykkedes mig at finde nogen der skriver noget negativt om Claus og hans brug af forum.
Mvh.
Thomas
Jeg tror nærmere det var alle reaktionerne imod en bestemt slags tråde og de konstante bemærkninger om mangel på horologisk værdi, der gik/går Claus på.
Hvis man er en deltagende del af et forum, og der konstant kommer indlæg fra de "horologiske bedre vidende" folk, som nedgør ens indlæg, så er der vel ikke noget at sige til at man mister gejsten.
Og disse bemærkninger kommer tit fra folk, som ikke er særlig aktive, med mindre de ser en mulighed for at brokke sig over alle de andre
Der er masser af vidende folk herinde, som deltager aktivt, uden at behøve at hævde sig således, men de andre findes desværre også.
Igen en bøn fra min side.............Hvorfor er der ikke plads til alle typer indlæg og personligheder herinde ?
Både dem der elsker en ny rem, og dem der gerne vil snakke hardcore teknik.
Iflg. Bauns afstemning er der læsere til begge dele
P.s. Jeg er dog sikker på at Claus ikke kan undvære os særlig længe, selv om jeg godt kan forstå ham
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)