29-09-2010, 07:07 AM
peter Skrev:Hej Jacob Jensen+1 - Bad guy skal være bad - og ikke bare være i en eller anden twist som han gerne vil løse. Det er faren ved sådan et forum, som kan skade enkelt personer. Som så mange andre steder, skal man træde forsigtigt over for begrebet. Jans valg synes mere og mere korrekt faktisk.
Meningen med forummet er ikke at svine en Good guy til, men derimod at oplyse folk om Good guys og Bad guys, hvilket den omtalte person ikke tilhørte, og her mener jeg selvfølgelig Bad guys, men ellers er vi helt enige, for tråde om deciderede Bad Guys fjernes såvidt jeg ved ikke.![]()
MVH Peter
Iøvrigt et sjovt begreb "kamerateri". Vi ved det ikke var pænt i DDR tiden, men ellers er det som ikke så grimt, hvis man blandt venner og bekendte (og det er hvad man typisk er i et PRIVAT forum), passer lidt på hinanden. Hvis nu en Baun eller en MadsG, en Mickey eller en JoePete - og MANGE andre, som vi kender som helt generelt good guys havde et problem - så ville jeg håbe alle, også ville tænke sig rigtigt godt om, inden de smed en bad guy rapport - medens pågældende tilbød løsning uden betingelser. Kammerateri er ikke kun grimt
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)