29-09-2010, 06:55 AM
peter Skrev:Hej HannoverIkke i tvivl om din er original - Baun kan jo lige måske, hvis du har den tilgængelig, tage et billede, så har vi jo billedet af den der (synes jeg lidt underlige) lænke - mesh lænken - firbenet med logo på spændet (nok tidligere en din, da uret den sidder på er før 1962 om jeg husker ret) og din firbene rem med stempel uden logo
Min originale rem fra 1964 er uden logo på spændet, men med Breitling Geneve stemplet inden i remmen, og den er 100% original, det var iøvrigt meget sjældent at man brugte logo på spænder til læderrem i tresserne, dog undtaget Omega og Rolex, som næsten altid brugte det, men det gjorde Breitling ikke dengang.
MVH Peter
Jeg er iøvrigt enig med dig, jævnfør anden tråd, at den ikke er flot til uret, men naturligvis super at ha den - så meget desto bedre, du har den liggende så den forbliver "ny" og så har en pænere rem på uret - som slid-del. Dels synes jeg faktisk ikke firben er godt på et halvstort flyverur - dels er forløbet fra 22 til 16 ikke super harmonisk i mine øjne.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)