Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
Man kan syntes hvad man vil om at tråde i good/bad guys forummet som er skrevet i en tone som i de andre forums herinde ville blive accepteret bliver slettet.

Jeg kan sagtens se begge sider af sagen,men jeg syntes også det er et problem
hvis der kun må stå solstråle historierne i rummet så mister det lidt berettigelsen og værdien syntes jeg.

Jeg mener at så længe det er sagligt/sobert så bør der også være plads til disse indlæg
i et privat forum men det er som det er.

Så er det jo til hver enkelte hvad man vil gøre
min dybeste respekt til at det trods alt er meldt klart ud,gerne mere af det Icon_cool Icon_cool
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)