Seiko diver - hvilken
Velkommen til forum, Martin Icon_e_wink

Super fed diver, som du har kig på. Tundåsen har været udgået af produktion i et par år, så du skal have held i sprøjten, såfrem du skal lande en ny. Der er dog masser af Tundåser til salg på diverse fora, men priserne er de højeste på modellen, som jeg har set i flere år Icon_e_sad Ofte, så går urene for omkring 400-450 GBP. Til sammenligning, så går en Darth Tuna, 1000m storebroderen til Tundsåen, for ca. 600-650 GBP. Dét ur har langt flere teknologiske landevindinger indeholdt, og prismæssigt får du meget mere i storebror, end i lillebror. Hvis du imidlertid har besluttet dig for, at det SKAL være SBBN007, (hvad jeg i øvrigt til fulde forstår Icon_e_wink ) så er der ikke andet at gøre, end at melde dig ind på diverse fora, og så følge rigtig godt med på salgssiderne Icon_e_wink

Bemærk i øvrigt, at såfremt du køber disse modeller uden for EU, (de er Japan Domestic Models, så det er ret sandsynligt), så skal du tillægge told, moms og 150 kr. toldgebyr af beløbet.

I øvrigt, så tak for de pæne ord, Jannik. Noget leksikon er jeg dog ikke, men jeg vil da gerne forsøge at hjælpe hvor jeg kan ... Icon_e_wink Icon_e_smile

Her er så det dejlige ur:
İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Seiko diver - hvilken - af svand - 20-07-2010, 04:28 PM
Re: Seiko diver - hvilken - af svand - 20-07-2010, 05:16 PM
Re: Seiko diver - hvilken - af Avantismo - 20-07-2010, 09:01 PM
Re: Seiko diver - hvilken - af martin pilt - 24-09-2010, 11:02 AM
Re: Seiko diver - hvilken - af Joepete_phpbb3_import15783 - 24-09-2010, 06:34 PM
Re: Seiko diver - hvilken - af johnfyn - 27-09-2010, 11:50 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)