24-09-2010, 06:34 PM
Velkommen til forum, Martin
Super fed diver, som du har kig på. Tundåsen har været udgået af produktion i et par år, så du skal have held i sprøjten, såfrem du skal lande en ny. Der er dog masser af Tundåser til salg på diverse fora, men priserne er de højeste på modellen, som jeg har set i flere år
Ofte, så går urene for omkring 400-450 GBP. Til sammenligning, så går en Darth Tuna, 1000m storebroderen til Tundsåen, for ca. 600-650 GBP. Dét ur har langt flere teknologiske landevindinger indeholdt, og prismæssigt får du meget mere i storebror, end i lillebror. Hvis du imidlertid har besluttet dig for, at det SKAL være SBBN007, (hvad jeg i øvrigt til fulde forstår
) så er der ikke andet at gøre, end at melde dig ind på diverse fora, og så følge rigtig godt med på salgssiderne
Bemærk i øvrigt, at såfremt du køber disse modeller uden for EU, (de er Japan Domestic Models, så det er ret sandsynligt), så skal du tillægge told, moms og 150 kr. toldgebyr af beløbet.
I øvrigt, så tak for de pæne ord, Jannik. Noget leksikon er jeg dog ikke, men jeg vil da gerne forsøge at hjælpe hvor jeg kan ...
Her er så det dejlige ur:

Super fed diver, som du har kig på. Tundåsen har været udgået af produktion i et par år, så du skal have held i sprøjten, såfrem du skal lande en ny. Der er dog masser af Tundåser til salg på diverse fora, men priserne er de højeste på modellen, som jeg har set i flere år
Bemærk i øvrigt, at såfremt du køber disse modeller uden for EU, (de er Japan Domestic Models, så det er ret sandsynligt), så skal du tillægge told, moms og 150 kr. toldgebyr af beløbet.
I øvrigt, så tak for de pæne ord, Jannik. Noget leksikon er jeg dog ikke, men jeg vil da gerne forsøge at hjælpe hvor jeg kan ...
Her er så det dejlige ur:

De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)