Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
hannover_dk Skrev:DonJensen er stadigt ked af at han fik stoppet et indlæg mod en urmager - fordi moderator anså det for at være for enkeltstående og risikofyldt. Det er vist der kammeratiri kommer ind.

Nåeh, sådan !! Så forstår jeg kommentaren bedre. Jeg vil afholde mig fra, at kommentere yderligere af respekt for forumindehavers standpunkt - som du så rigtigt anfører, så er dette forum ikke en offentlig forbrugerhjemmeside, men en privat ejet hjemmeside.

hannover_dk Skrev:er kommet til at bruge dine penge på en navitimer Icon_e_biggrin
vh

He he ............ det ser ud til, at de er godt givet ud !! Icon_e_wink Godt at se, at vores lille transaktion har efterladt os begge med ønskeurene !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af pbr - 22-09-2010, 10:24 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)