22-09-2010, 10:12 PM
donjensen Skrev:Det skrev jeg da ikke - jeg skrev, at de fleste medier jo sorterer i både læserbrev og indlæg, alt efter deres bedømmelse. Den kan være en mere eller mindre god den bedømmelse, blot er det ikke noget ukendt - som jeg synes du gør det til. Der er sikkert mange der er vrede over de ikke kan komme igennem med alt muligt alle mulige steder, retfærdigt sikkert i mange fald, men sådan er det nu bare - og forum her er et privat forum, med hvad det indebærer - også at der kan sorteres i good guys/bad guys som du er inde på. Det er dog møjd sjældent det sker, som jeg husker det.hannover_dk Skrev:men DonJensen er stadigt ked af at han fik stoppet et indlæg mod en urmager - fordi moderator anså det for at være for enkeltstående og risikofyldt. Det er vist der kammeratiri kommer ind.
Vi er jo ikke forbrugerbladet TÆNK eller andet officielt - men et privat ur forum, og selv Ekstrabladet kasserer skam mange kritiske indlæg, fordi de mener det ikke ved at der er 100% dækning, eller det er for enkeltstående.
Sådan, mit indlæg hører hjemme på ekstrabladet!
Topmålet af arrogance og enerådighed - I rest my case!
Men jeg kan da trøste mig med at det virkelig har skabt røre og opmærksomhed omkring hvor værdiløst "good guys/bad guys" og forummet generelt er.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)