Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
donjensen Skrev:
hannover_dk Skrev:men DonJensen er stadigt ked af at han fik stoppet et indlæg mod en urmager - fordi moderator anså det for at være for enkeltstående og risikofyldt. Det er vist der kammeratiri kommer ind.
Vi er jo ikke forbrugerbladet TÆNK eller andet officielt - men et privat ur forum, og selv Ekstrabladet kasserer skam mange kritiske indlæg, fordi de mener det ikke ved at der er 100% dækning, eller det er for enkeltstående.

Sådan, mit indlæg hører hjemme på ekstrabladet!

Topmålet af arrogance og enerådighed - I rest my case!

Men jeg kan da trøste mig med at det virkelig har skabt røre og opmærksomhed omkring hvor værdiløst "good guys/bad guys" og forummet generelt er.
Det skrev jeg da ikke - jeg skrev, at de fleste medier jo sorterer i både læserbrev og indlæg, alt efter deres bedømmelse. Den kan være en mere eller mindre god den bedømmelse, blot er det ikke noget ukendt - som jeg synes du gør det til. Der er sikkert mange der er vrede over de ikke kan komme igennem med alt muligt alle mulige steder, retfærdigt sikkert i mange fald, men sådan er det nu bare - og forum her er et privat forum, med hvad det indebærer - også at der kan sorteres i good guys/bad guys som du er inde på. Det er dog møjd sjældent det sker, som jeg husker det.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af hannover_dk - 22-09-2010, 10:12 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)