Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
peter Skrev:Hej

Jeg synes generelt at vi har et meget hyggeligt forum, og jeg synes eksempelvis at det er spændende at læse Nopanics gennemgang af nye ure som han har købt, og lavet nogen fantastiske billeder af, og det fik mig endda til at købe et Deep Blue af Claus T, og det er jo ikke fordi at jeg mangler ure, men fordi at jeg synes at det er spændende, og søger man efter finere horologi er der en masse andre steder, man kan kigge, men jeg tror ikke umiddelbart at det passer på så mange herinde, men bare min mening. Icon_e_smile

MVH Peter
Du kan jo se afstemningen som viser, at ca. halvdelen synes der er for lidt horologisk - og det er jo trods alt en del, så der er altså en del trods alt Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af hannover_dk - 22-09-2010, 08:39 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)