Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
Vi skaber selv indholdet.

Jeg mener vi godt kan komme med flere interessante indlæg end vi gør i dag. Det er fedt når nogen præsenterer deres nyeste ur og jeg synes det er OK (dejligt) når andre så skriver kommentarer til dette. Ligegyldige eller ej. Hvis jeg uploader et billede af et nyt ur og kke rigtgt får nogen kommentarer tror jeg ikke jeg vil benytte dette forum til en præsentation en anden gang. Det er ikke alle i vores daglige omgangskreds der deler vores interesse og kan glædes over et nyindkøb (du har jo "et" ur i forvejen...!), men det burde vi kunne herinde... men jeg kunne godt savne:
-præsentation af nyeste ur fra brand xxx
-besæg hos Klarlund/Hvelplund/Wempe/XX store i Singapore
-En der har feks købt en DRSD og ved præsentationen af den lige ridser et par fede detaljer op omkring netop dette ur eller detaljer generelt om DRSD
-En der præsenterer sin samling eller dele heraf (Baun får = ****** stjerner)
-en der præsenterer et nyt/sjældent urværk)

Men som jeg startede, vi skaber selv indholdet så vi skal selv gøre en indsats for at dette sker og at andre evt senere tager bolden og løber videre.
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Hans Jørgen - 19-09-2010, 08:09 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)