19-09-2010, 01:04 PM
ClausT Skrev:ClausT - du er for tyndhudet. At skrive at DET var virkeligt et ur som er værd at sige tillykke med, afspejler da ikke, at man ikke synes der skal skrives om billige ure på forummet. Den i mine øjne lidt søgte afstemning går jo på om man skal måtte skrive om billigere ure, eller der skal være en prisgrænse. Den taler om at udelukke billige ure - og det er der vel helt enighed om, at vi ikke skal.hannover_dk Skrev:Jeg har aldrig set en eneste tale om at vi ikke vil høre om beaters eller om billige ure. Ikke en gang, men du må da meget gerne linke til sådan en tråd hvis det virkelig skulle være tilfældet. Alle ure diskuteres da med glæde.Jeg har før set nogle herinde fra, skrive: "Se DET, var virkelig et ur som er værd at sige tillykke med", i forbindelse med fremvisning af et IWC eller lignende.... Underforstået, at det altså kan blive for billigt og uinteressant..... Skal gerne finde citatet, men er ikke ude på at udstille nogen. Det er dårlig stil
Problemet er slet ikke ur pris, men for stor lyst til, at chatte om alt muligt andet - ure er 100% velkomene uanset pris og type.
vh
Jeg vil da også kunne skrive - STORT tillykke med et superlækkert og specielt Lange ur - uden at det betyder, at vi ikke også skal skrive om billige ure?? Min glæde over EN ting udelukker da ikke andres glæde over noget andet.
Jeg har da positivt kommenteret ex Nopanics review af ex ocean og jeg har været positiv overfor masser JeoPete Seiko o.l., ligesom jeg har vist mit badeur til 59 euro og de fleste af mine Eterna er i prisklasse 3.000 kr.
Hvis det, at man roser et dyrt ur, og skriver at man synes det var helt specielt, skal opfattes som mobning af folk med billige ure, så er vi langt ude.
Det er da ikke finere at snobbe nedad end opad
Jeg vil ha lov til at synes mere om specielle ure - dyre eller billigere, uden at det skal ses som mobning mod noget andet.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)