18-09-2010, 08:41 PM
ClausT Skrev:Det er der vel ingen der kan være uenige i, og slet ikke jeg. Det er dog ikke det samme som at synes det er fint at tale grimt eller bruge tid på noget der lige så godt kunne være sendt som PB, fordi det kun er mellem to medlemmer. Du er da f.eks. en klar berigelse for forummet med dine mange urskift - JoePete er nærmest en mål for alle at forholde sig til, seriøs, venlig, korrekt - men jo ikke fan af det dyreste mærke, så det har ikke det mindste at gøre med at man skal elske PP eller VC og kende tandhjulene for at være med.Hans Jørgen Skrev:Der skal være plads til alle. Nogen er til nye, nogen til vintage. Nogen har et ur, andre har mange. Nogen har dyre ure, andre har ikke råd. Nogen kender meget til et mærke, andre er nye og kender ingen ting om nogen mærker.Kan ikke siges meget bedre.....
Men det det der skal drive disse tråde er vores fælles interesse til ure og vores gensidige respekt til hinanden uanset hvem vi er hvor vi kommer fra og uanset hvilket horologisk niveau vi befinder os på.
IMHO..
Der skal bestemt være plads til høj horologi og helt almindelig tale om ure, men det skal ikke være et helt alm. chat forum, og vi skal tale pænt, og holde moralen højt. Sidstnævnte er ret let for moderatorer - lad blot loven være grænsen mellem god og dårlig moral.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)