18-09-2010, 08:29 PM
Mr. Korsbek! Skrev:Jeg tror at en af grundene til at vi ofte er Off-Topic, er at mange af os herinde har mødt hinanden og derfor får et anden måde at kommunikere på. Ja det er som oftest de samme som mødes, men så er det jo bare at springe ud af skabet.Jeg er ikke spor uenig. Har faktisk også mødt dig hos Bjørn i whisky bæltet - og du var som alle ved helt OK - og jeg har været hos venlige ClausT, og jeg har heller aldrig mødt et ubehageligt medlem til hverken GTG eller ur-rally. (Selv vi venlige kan jo sagtens skrive uvenligt og skræmme andre væk)
Jeg har gennem tiden været med til mange urmøder og kender derfor dem som skriver på forumet. Jeg ved så hvordan de er og hvordan de tænker, da jeg har givet dem hånd og talt med dem over en kop kaffe, eller et glas vin og til tider også nydt noget dejligt mad.
Derfor skal der fra min side lyde en tak til dem som har holdt de lidt mere personlige urmøder. Her især Claus, som altid åbner dørene for disse møder.
Skal da også mødes med Nikolai i næste uge, hvilket jo altid er hyggeligt.
Så spring ud og lær os andre at kende - vi bider ikke!
Det er sikkert som du skriver, men jeg vil nu fastholde, i alle fald uden for Off Topic, at små personlige beskedder, skal man PB sende.
Det er irriterende, når man vil se alle tråde, og ser orange symbol og glad klikker ind, og så står der bare "fedt vi ses i bilen"
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)