18-09-2010, 05:37 PM
Geodoc Skrev:Jeg synes der generelt vises forståelse for, hvis i som moderatorer (og jeg er ikke misundelig) griber ind når tonen bliver provokerende og ubehagelig eller går ind for ulovligheder eller andet i den stil- det er da en god ting.pbr Skrev:Jeg tilslutter mig aldeles, og henviser iøvrigt til: Moderator bemærkning om sprogtonen..Mads Gjødesen Skrev:Uanset om der diskuteres manchet knapper eller nørdet horologi, ændre det ikke på folks omgangstone herinde bare trænger til opsang. Det er for let at smide en sviner og slippe afsted med det, blot ved at sætte en smiley i enden. Den antidiplomati og mangel på respekt skaber bare en dårlig stemning. Sådan har det ikke altid væretJeg tillader mig at komme med et indlæg, der ikke har noget indhold i sig selv, ud over at erklære mig 100% enig, hvad Mads skriver her !!![]()
/Mads
Med venlig hilsen - Geodoc
Langt de fleste synes jeg holder stilen fint - og jeg har også lovet mig selv, at jeg skal tage mig i nakken hvis jeg somme tider koger.
Et par af de råd jeg har givet mig selv er:
1
Hold emnet til det trådstarter har fokus på. Der kan selvfølgeligt være grund, til at drage andre ure ind i en diskussion. Tales der om en tidlig Omega automatik, kan det være fint med lidt om de tidlige Rolex automatikker - eller andre tidlige automatikker, men går talen på Rolex, er der ikke grund til at gøre opmærksom på. at man bedre kan li Eterna, JLC eller IWC.
2
Kommentarer til nye ure folk lægger billede ind af, kommer jeg kun med hvis de er positive. Et svar om at det ikke er min stil eller lignende, glæder ingen - med mindre der direkte spørges om man kan lide det.
3
Hold off-topic snak til det forum - Denne tråd burde jeg jo ha startet i off-topic rent faktisk?
4
Skriv ikke almindeligheder, som kun er møntet på EN anden i forum - brug PB til alt det. Man kan sagtens være ude for kun at svare EN bestemt person, men så skal det være et svar, som KAN være af interesse også for andre, ikke bare chat snak. (jeg tror der er lidt længere snor for den slags i off-topic
Jeg lover ikke at lykkes med alt, men jo flere vi er, som gør os lidt umage for at gøre det hyggeligt, jo bedre
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)