18-09-2010, 10:03 AM
jkjaers Skrev:Personligt synes jeg der den sidste tid har været mere "off topic" end "topic" og det synes jeg er lidt en skam, når det nu er et urforum.
Jeg er rimelig ny indenfor urverdenen, så jeg ved ikke om min kritik er berettiget. Jeg er her for at læse om ure og ikke om biler, hifi, manchetknapper eller lign. (lad venligst være med at tage det personligt, det er eksempler).
Det gode er at man jo let kan spotte disse indlæg og springe dem over hvis man har det som jeg.
Disse indlæg er netop af den grund, for det meste, placeret i "Off Topic" underforum - de har heller ikke min store interesse og derfor springer jeg dem blot over .............. problem løst !
Derimod kan der jo være nogen, for hvem disse indlæg er interessante og det er da helt fint. Så længe fokus på sitet er ure, mener jeg ikke at der sker noget ved det.
Men når det er sagt, så er jeg enig med dig i, at der i den seneste tid (3-4 uger) har været mange Off Topic indlæg om andre accessories end ure .......... men hvis det kan være med til at levendegøre forum´et og fastholde medlemmer, som så også skriver indlæg om ure, så er det helt fint med mig
I min opfattelse, er det langt vigtigere at gøre en indsats for, at folk behandler hinanden med respekt og at man bidrager til, at Vintageure.dk er et rart sted at være for alle !!
At tonen skulle være mere afslappet og venlig på udenlandske urfora, er i mine øjne en myte - mildest talt !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)