Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
Jeg elsker at læse om vintage Omega, "gamle" chronografer med specielle værker, om quartz urenes teknologiske finurligheder og om ure, som jeg aldrig kommer i nærheden af at kunen købe. Med andre ord, så holder jeg af at blive klogere. Klogere af de vidende brugere, som frekventerer dette forum, og som skriver om ting, som jeg intet ved noget som helst om. Mit eget ydmyge bidrag til forum består i præsentationer og finurligheder i det lidet besøgte "Japansk forum", og dér er i alle hjerteligt velkommen - uanset overbevisning, forud-kendskab og præferencer i videst forståeligt perspektiv ... mange har jeg dog endnu ikke mødt dér, men måske det kommer en dag Icon_question Man har da lov at håbe Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Joepete_phpbb3_import15783 - 18-09-2010, 12:54 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)