Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
Om det går nedad bakke?

Hvis man primært er intereseret i Vintage ure går det ned ad bakke. Mængden af ny-urs skribenter er stigende og aktivitetsniveauet er højest her.

Men det afspejler jo brugernes interesser - og der er da stadig plads til gode Vintage tråde - og man kan jo bare selv køre på med det.

Jeg har ikke selv samme energi til at starte tråde som tidligere, men det tror jeg skyldes at tonen og kommentarene desværre af og til bliver negativ istedet for passionerede, konstruktive og positive.

Jeg finder nu også en del af ny-urs-tossernes indlæg gode og interesante, så også disse læses men interesse og glæde, så længe tonen er god.

Der er masser af gode skribenter herinde, hvis indlæg jeg nyder.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af baun - 18-09-2010, 12:30 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)