Afstemning: Hvad vej bevæger forum sig
Vi har det fint - vi skriver om ure og chatter og hygger og den vej skal vi fortsætte.
Vi har for lidt seriøst om ure, og for megen tomgang i form af personlig snak som det er idag
[Vis resultater]

Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke
Vi taler så meget så meget om hvorvidt vi vil ha mere horologi - eller om stemninger er blevet bedre eller dårligere. Vi er jo faktisk ret få som dominerer ret meget, og det kunne jo så være sådan, at vi få, dominerer meningen om godt eller dårligt, men lad os se hvordan flere mener. Vi skal jo nok ha nogle dage på os, for at få tilstrækkeligt mange med, ikke alle er med hver dag.
Jeg har kørt den efter "keep it simple" - og har ikke ønsket at påvirke
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af hannover_dk - 17-09-2010, 11:05 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 18-09-2010, 08:52 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 18-09-2010, 11:11 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 18-09-2010, 06:29 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af Mr. Korsbek! - 20-09-2010, 10:34 AM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 24-09-2010, 08:38 PM
Re: Bliver vort forum bedre eller går det ned ad bakke - af jacob jensen - 01-10-2010, 12:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)