12-09-2010, 07:33 PM
jacob jensen Skrev:Hvordan hænger det så sammen at du ikke vil se let tilgængelige ure men gerne micro mærker som jo også forholdsvis let kan købes,Det er ret enkelt. Mikromærker kommer jo ofte af at folk har søgt og taget en selvstændig mening og vil ofte være noget jeg ikke har set før.
jeg er med på at det kan være et ur man ikke ser så tit,men det kan jo stadigvæk være fra noget fra en stor producent som man kan gå ind fra gaden og købe i butikken.
Mulighed for at komme til at lyde snobbet er stor her (siger ikke nogle ren faktisk er det)
Et Omega seamaster eller Tag Heuer osv. som nyt, HAR jeg set masser af gange i butikker og andre steder, så det er ikke spændende nyt.
Jeg synes i øvrigt slet ikke det er snobbet, ikke engang hvis man kun synes at ure over 100.000 kr er spændende. Jeg tror måske du har det lidt lige sådan med biler - du kigger nok mere efter en Mecedes AMG - en BMW 750, en Ferrari, og mindre på en Renault eller Opel Corsa.
Måske ville du også alligevel kigger efter et mikromærke hvis en Indisk Tata holdt parkeret. Den ville være ny for dig.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)