12-09-2010, 04:58 PM
Speedy Skrev:Jeg tror desværre ikke at jeg nogensinde får en rigtig keeper, ihvertfald ikke et nyrereDet bliver svært med keeper nu når vi har det hele i en lille skærm (computeren)foran os, fristelsen er stor. Hvis man vil have en keeper køber man det ur man og søger ikke videre
og dyrt ur som jeg vil kalde en keeper.
Kan være der er forskel på 'nyt ur' folket og vintage samlere?
Man køber sig et ur når ikke rigtigt at nyde det før man er på jagt efter den næste,så er det da klart at det ikke bliver en keeper.
Kan huske jeg købte en Breitling B-2 i 99 som jeg solgt i 08-09,,det ur var helt perfekt kikkede ikke på andet- var glad for uret gennem dens tid.
Efter salget af uret startede showet,, kikkede på det ene kikkede på det andet pludselig står jeg med 7 ure foruden vintage. Er ikke typen der sælger det jeg køber da jeg har svært ved at give slip på det jeg har købt,(kun sket 2-4 gange at jeg har solgt et ur) og det var udelukkende til venner der er blevet forelsket i urene.
Om der er forskel? ja vil jeg sige kender mange der har købt et nyt ur og stadig er glad for den efter mange år,,,de læser ikke om ure eller ser på billeder af dem
Vintage folket er altid på udkik efter noget andet,,da der altid mangler noget i samlingen
Man kan ha sin farvorit eller keeper som man under ingen omstændigheder vil sælge(bullshit vil jeg sige,,, det er et spørgsmål om pris)
By
G
G

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)