08-09-2010, 09:54 PM
IWC´en ville da - i mine øjne - være en værdig arvtager efter din DS. Den er da også DS´ens "modvægt", og dermed på dén måde også et godt alternativ. Urets kvaliteter kan man vist ikke sætte ret mange fingre på - det skulle da lige være den usædvanligt ringe lume ... men dét er IWC jo ikke ene om at smide på deres skiver, såååå ... hver sin lyst
Sorry ...
Btw, så har jeg refinisheret en IWC stål lænke, som den på Aquatimeren, og jeg blev ærlig talt positivt overrasket over, at resultatet blev så godt som det gjorde. Jeg troede også, at de blanke led ville drille meget, men det hele gik faktisk fint - og var super hyggeligt oven i, så det skal ikke være dét, som gør, at du ikke "tør" købe stål-udgaven, synes jeg
Btw, så har jeg refinisheret en IWC stål lænke, som den på Aquatimeren, og jeg blev ærlig talt positivt overrasket over, at resultatet blev så godt som det gjorde. Jeg troede også, at de blanke led ville drille meget, men det hele gik faktisk fint - og var super hyggeligt oven i, så det skal ikke være dét, som gør, at du ikke "tør" købe stål-udgaven, synes jeg
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)