27-08-2010, 06:18 PM
Når jeg handler i Netto, Fakta eller lign. forventer jeg meget lidt service. Jeg får det jeg betaler for, ikke mere. Handler jeg i super brugsen, Irma eller andre butikker hvor jeg betaler mere for den samme vare, forventer jeg en viden som jeg ikke får i discountbutikkerne.
Det samme når jeg handler i et B&O center (hvilket jeg selv har arbejdet i), der forventer jeg en indsigt og viden som jeg ikke får i Bilka eller andre lavpris elektronik varehuse.
MEN jeg vælger selv hvad jeg vil og hvad jeg vil betale.
Gik jeg ind til Klarlund eller lign. med 70-100K på lommen ville jeg forvente en service og viden (og interesse), men gik jeg ind til No name discount urmageren ville jeg ikke forvente noget andet end jeg kunne finde den vare jeg var på udkig efter.
Der er god service, dårlig service eller ingen service. Der er kun en til at betale - KUNDEN.
Fuck, jeg lyder som en gammel sur mand
Hvilket jeg bestemt ikke er
Det samme når jeg handler i et B&O center (hvilket jeg selv har arbejdet i), der forventer jeg en indsigt og viden som jeg ikke får i Bilka eller andre lavpris elektronik varehuse.
MEN jeg vælger selv hvad jeg vil og hvad jeg vil betale.
Gik jeg ind til Klarlund eller lign. med 70-100K på lommen ville jeg forvente en service og viden (og interesse), men gik jeg ind til No name discount urmageren ville jeg ikke forvente noget andet end jeg kunne finde den vare jeg var på udkig efter.
Der er god service, dårlig service eller ingen service. Der er kun en til at betale - KUNDEN.
Fuck, jeg lyder som en gammel sur mand
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)