26-08-2010, 11:35 PM
Jeg har også prøvet Klarlund et par gange, hvor der var masser af folk fra Japan derinde. De KØBTE virkeligt en god del, til sig selv, til hustruen osv. Måske kunne Klarlund ha et nummersystem, så vidste man hvor langt man var og så man ikke var bange for at blive sprunget over? Lyder da simpelt, og jo brugt en del steder
Jeg fik dog tegn fra ekspedienten (finder dem altid prof og venlige) med en roterende hånd over uret, som bekræftede min formodning om laaaaaang tid, så jeg gik igen i den omgang.
En anden ting: Hvad er det med de mange kunder fra Asien. Det virker, som også skrevet her, som om de kommer i busser. Det må jo være en klar fordel, når de får den danske moms retur, at købe hos Klarlund/I Danmark? Er det bare momsen eller??
vh
Jeg fik dog tegn fra ekspedienten (finder dem altid prof og venlige) med en roterende hånd over uret, som bekræftede min formodning om laaaaaang tid, så jeg gik igen i den omgang.
En anden ting: Hvad er det med de mange kunder fra Asien. Det virker, som også skrevet her, som om de kommer i busser. Det må jo være en klar fordel, når de får den danske moms retur, at købe hos Klarlund/I Danmark? Er det bare momsen eller??
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)