21-08-2010, 10:14 PM
Mine bedste kronografer - i hovedsagen kolonne fra 1936 til 80 - blir
Mine bedste Eterna 3000 og andre dejlige Eterna - blir
Mine bedste Omega - to 321 kronoer og mindst en piepan o.a. blir
En række andre, ikke her definerede er keepers
Jeg er lidt mere blød i knæene overfor en del andet. Jeg har aldrig solgt et ur - byttet en Rolex LV til en ploprof, er det nærmeste, men i efteråret vil jeg se:
Har jeg en eller to Omega constellations eller 30 for meget - jeg har to næsten identiske piepans?
Har jeg en ElPrimero for meget?
Er der fornuft i at ha en IWC 3536 liggende, når jeg synes den har så blanke dele, at jeg ikke vil bruge den særligt og den ikke er rigtigt vintage?
Jeg vil så nok bare bruge vore egne salgssider, og lader det tage den tid det tager. E-bay har jeg ikke lyst til i salgs øjemed
Formål: At få noget andet lækkert vintage
I øvrigt tror jeg ikke jeg har noget der kan indbringe noget, men jeg kunne tænkes at ville sætte visse til salg som nævnt. Mine keepers står først i indlæget, tro med subject
vh
Mine bedste Eterna 3000 og andre dejlige Eterna - blir
Mine bedste Omega - to 321 kronoer og mindst en piepan o.a. blir
En række andre, ikke her definerede er keepers
Jeg er lidt mere blød i knæene overfor en del andet. Jeg har aldrig solgt et ur - byttet en Rolex LV til en ploprof, er det nærmeste, men i efteråret vil jeg se:
Har jeg en eller to Omega constellations eller 30 for meget - jeg har to næsten identiske piepans?
Har jeg en ElPrimero for meget?
Er der fornuft i at ha en IWC 3536 liggende, når jeg synes den har så blanke dele, at jeg ikke vil bruge den særligt og den ikke er rigtigt vintage?
Jeg vil så nok bare bruge vore egne salgssider, og lader det tage den tid det tager. E-bay har jeg ikke lyst til i salgs øjemed
Formål: At få noget andet lækkert vintage
I øvrigt tror jeg ikke jeg har noget der kan indbringe noget, men jeg kunne tænkes at ville sætte visse til salg som nævnt. Mine keepers står først i indlæget, tro med subject
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)