Afstemning: Sover i med jeres ur på armen?
Ja, jeg sover altid med uret på
Nej, jeg tager det altid af om natten
50/50, sover med det nogle gange
[Vis resultater]
 
 
At sove eller ikke af sove med sit ur
#15
Jeg sover uden ur på, med mindre det er gået lidt stærkt med at komme under dynen i en brandert Icon_e_wink

Har uret læder rem er det en god ide at tage uret af om natten, så den ikke konstant udsættes for fugt/sved og lige har tid til at tørre lidt. Bedst ville det nok være hvis man ikke gik med samme ur (rem) hver dag, da remmen næppe tørre 100 % hen over natten. Samme regler gælder for læder sko, hvor det ikke anbefales at gå i de samme to dage i træk. Om det så har en praktisk betydning i forhold til levetiden, kommer jo nok an så mange andre faktorer som svedgrad, temperatur, fugtighed, osv.

Jeg kan oplyse at cykelsko med læder (eneste sted jeg har praktisk erfaring) holder langt længere, hvis man har to-tre par at skifte imellem, så de kan nå at tørre inde de igen udsættes for belastning. Specielt hvis de bruges til spinning, hvor de bliver MEGET fugtige Icon_e_confused

/Mads
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: At sove eller ikke af sove med sit ur - af Tukjær - 17-08-2010, 05:30 PM
Re: At sove eller ikke af sove med sit ur - af Tukjær - 17-08-2010, 05:46 PM
Re: At sove eller ikke af sove med sit ur - af jacob jensen - 17-08-2010, 07:01 PM
Re: At sove eller ikke af sove med sit ur - af jacob jensen - 17-08-2010, 08:11 PM
Re: At sove eller ikke af sove med sit ur - af HG - 17-08-2010, 08:53 PM
Re: At sove eller ikke af sove med sit ur - af Mads Gjødesen - 18-08-2010, 08:45 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)