15-08-2010, 11:22 PM
Jeg forstår vist ikke, hvis nogen - der har kontor eller butiksjob - kan se DS som et dagligt ur. Det er så langt fra en desk-diver i mine øjne. Jeg har en Omega ploprof, og ville da aldrig drømme om at ha den på på "kontoret". Jeg synes også de er helt uegnede på armen til håndværkere - de slår mod og på alt de møder,.
DS er i mine øjne et TOOL-WATCH - til vand - dykning - svømning osv. - fritid - , men langt fra så velegnet som dagligt ur på arbejde som alle de øvrige Rolex´, hvor jeg, til nu, finder den nye GMT med sin fine krans, den lækreste.
Jeg vil dog stadigt sige, at min næste Rolex - hvis der bliver en - bliver en vintage sport
DS er et fritids og - DYKKERUR og er ikke smart nok i hverdagen ellers SYNES jeg.
vh
DS er i mine øjne et TOOL-WATCH - til vand - dykning - svømning osv. - fritid - , men langt fra så velegnet som dagligt ur på arbejde som alle de øvrige Rolex´, hvor jeg, til nu, finder den nye GMT med sin fine krans, den lækreste.
Jeg vil dog stadigt sige, at min næste Rolex - hvis der bliver en - bliver en vintage sport
DS er et fritids og - DYKKERUR og er ikke smart nok i hverdagen ellers SYNES jeg.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)